torstai 26. maaliskuuta 2009

Talvi!

Tänään on taas niin talvista ja kylmää että. Mä en yhtään pistäis hanttiin vaikka kevät jo tulisi. Heeei luontoäiti muistathan että tämä on Turku eikä mikään Inari!! Noh onhan sitä vielä vähän aikaa Vappuun sentään ja silloin on pakko jo olla lämmintä. Mä olen oikeastaan aina ajatellut että Vapusta alkaa kesä mutta saa nähdä miten tänä vuonna käy. Kai olette huomanneet uuden ihanan taustan blogilla?? :)

Eilinen oli oikein mukava päivä. Oli ihana hääräillä ja hengailla kotona kun piti mennä koululle vasta niin myöhään. Sellaiset aamut sopii kyllä mulle vaikkei mun tarvitse nukkua myöhään. Koululla meni kokouksessa vain tunnin verran ja saatiin pari uutta jäsentä hallitukseen neljän eroavan tilalle. Täytyy viimeistään syksyllä laittaa hihat heilumaan ja tehdä tuosta puljusta kunnon aktiivinen opiskelijayhdistys ja värvätä lisää ihmisiä hallitukseen. Sieltä sitten matkasin Turkuun ja käytiin miehen kanssa kirjakaupassa ostamassa söpö vauvakortti. Otettiin bussi Raisioon ja siinä matkalla kirjoitettiin kännykällä jotain värssyä sitä korttia varten. Bussissa ei kirjoittaminen onnistunut kun se tärisi ja heilui niin paljon. Perillä ihasteltiin niin pientä ja söpöä ihmistä :) Tytöllä oli ihan mustat hiukset ja meidän antama joululahjavaate päällä :) Mäkin sain pitää häntä sylissä hetken aikaa ja se oli niin erilaista kuin vaikka puolivuotiaan piteleminen. En muista oonko edes koskaan pitänyt muutaman viikon ikäistä lasta sylissä. Oltiin siellä pari tuntia ja kahviteltiin ja juteltiin. Sitten lähdettiinkin Caribialle uimaan! Olen jo niin pitkään halunnut mennä sinne ja nyt ajateltiin että mennään vaan vaikka vähän maksaakin. Oli kivaa päästä piiiiitkästä aikaa uimaan suht lämpimään veteen ja syödä hesen tortilla ateriaa siellä altaan reunalla. Ainut kamaluus reissussa oli se että kun mä olin viemässä mun lompakkoa takaisin kaapille syömisen jälkeen mä kävelin ajatuksissani vahingossa miesten puolelle!!!! Ne oviaukot miesten ja naisten puolelle on ihan vierekkäin eikä niissä ole mitään eroa muuta kuin pieni vaaleansininen miehen tai naisen kuva seinässä. Mulla ei ole väliä miten seksististä se on mutta maalatkaa nyt hyvänen aika se naisten oviaukko punaiseksi ja miesten siniseksi niin tällainen haahuilijakin osaa oikeaan paikkaan! Tai sitten laittakaa ne oviaukot ihan eri puolille allasaluetta kun rakennatte uusia uimaloita... Ei ole kiva siinä vaiheessa tajuta olevansa väärällä puolella kun näkee alastomia miehiä kulkemassa ohi :/ Ei siinä mitään en mä nyt miehen näkemisestä järkyty mutta ei niille varmaan ole kivaa et joku tulee kurkkimaan sinne.

"Maisemakuvia"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)