torstai 12. maaliskuuta 2009

Oksat

Kotoa lähdetty tänään 06:45 ja kotiin palattu 20:15... Koko päivä vietetty koulussa ja koulumatkoilla sekä noin 15 minuuttia kirjastossa juuri ennen sulkemisaikaa ranskantuntien jälkeen. Onneksi tämä ei ole mitenkään yleistä meidän koulutusohjelmassa mutta olen kuullut että esim. rakennustekniikassa se on. Ja minähän olen tämän itse itselleni langettanut kun halusin ottaa tuon ranskankurssin. Mutta kivaa siellä oli tänäänkin, nauraa räkätettiin välillä kaverin kanssa vedet silmissä kun harjoiteltiin keskustelemista. Paraisilla me vietettiin päivä lopputyöseminaareja katsellen. Viisi iktys05 poikaa päätti pitkän urakkansa tänään hienojen esitysten myötä :) Ehkäpä tämäkin tyttö muutaman vuoden päästä on samassa tilanteessa. Onneks huomenna on perjantai ja saa taas pari päivää hermolomaa koulusta. Hirveän stressaavaa aikaa jotenkin. Eilenkin mä olin järkyttävän väsynyt sen tutor koulutuksen takia. Mies oli kotona mallikkaasti hoitanut taas koirat ja mä pääsin heti nauttimaan teestä ja valkosipulileivästä. Meillä on muuten kevät tuolla keittiössä, vaikka se ulkona onkin kaikkea muuta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)