maanantai 23. maaliskuuta 2009

Itsekritiikkiä

Kirjoitin juuri sivun pituisen jutun itsestäni esiintyjänä. Ai onko mun esiintymisessä jotain kritisoitavaa.. ei kai!?!? En tiedä sitten mutta paljon juttua ainakin siitä riitti :) Tuli vähän sellainen terapiaolo. Mulla on joku itsetutkiskelun kriisi ollut meneillään jo jonkin aikaa. Kaikki alkoi joskus vuosia sitten kun mä aloin "muuttumaan" ja muutun vieläkin. Sitä kai kutsutaan aikuistumiseksi ja kasvamiseksi mutta musta on aina tuntunut että mulla oli liian iso kuilu nuoruusminän ja aikuisuusminän välillä. Siksi olen välillä vähän outo ja hämmentynyt kun tunnen olevani jotain muuta kuin muut ajattelee mun olevan. Tai siis olen muokkaamassa itseäni nyt johonkin suuntaan ja todellisuudessa en ole sen Miltsun kanssa ihan samalla aaltopituudella, mikä näkyy ulospäin :) Mystistä eikö vain heh. Mietiskelenpähän näitä juttuja huvikseni aina välillä. Menee siinä vielä muutama vuosi ennen kuin olen sinut itseni kanssa mutta sitä odotellessa... :) Mies just kuuntelee Cindy Lauperin kappaletta True colours ja musta se sopii aika hyvin tähän teemaan. Kysyinkin siltä että Do you see my true colours? ja se sanoi että yes I do. Mä vastasin että Good, there isn't many people that see my true colours :) Kyllähän ne läheisimmät tietää minkälainen on vaikka mitä koittais esittää ja hyvä jos tykkää just sellaisena kuin on.

Tänään koulussa oli vesiviljelyä ja me vaan siivottiin. Ei siinä mitään kun pääsin toteuttamaan vanhoja rakennussiivoustaitojani. Päästiin me vähän kalojenkin kanssa näpräämään kun siivottiin poikasaltaita, missä oli kaloja samaan aikaan. Siellä oli just kuoriutunut ensimmäiset siianpoikaset ja ne oli niin söpöjä! Ja silmäpisteasteella ne vasta hienoja olikin. Se tarkoittaa sitä kun mätimunasta alkaa näkyä silmät läpi ja siian muna on musta ja sen silmät hohtaa kultaisena läpi. Otin muutaman valokuvan hautomosta ja poikashallista mutta en tiiä jaksanko laittaa niitä enää tänään tänne. Väsyttää niin pirusti aina tähän aikaan illasta. Perjantaina tein ennätyksen vähään aikaan ja valvoin puoleen yöhön asti. Kello näytti ihan hassuja lukemia 00:00!? Eilen muuten mentiin iltakävelylle kahdestaan ilman karvalapsia ja se oli mukavaa. Kotona katsottiin Rolemodels leffa ja syötiin popkornia.

Ostan kyllä viinipullon itselleni jos ja kun tästä keväästä selviän!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)