keskiviikko 17. joulukuuta 2008

Tämä blogi ei ole intiimiblogi...

Olenkohan mä tylsä kun en kerro meidän sänkypuuhista ja riidoista? Kun mä vaan höpöttelen jostain koulujutuista ja mitä minäkin päivänä syön? Hirveää! Mä olen varmaan ihan hirveän tylsä bloggaaja sitten... Mutta mun mielestä meidän kahden väliset asiat ei kuitenkaan kuulu ventovieraille ihmisille ja suoraan sanottuna ainakaan mua itseäni ei kiinnosta lukea mitä muiden ihmisten seksielämässä tapahtuu! Olen vaan törmännyt muutamaan sellaiseen blogiin ja ehkä olen vaan niin vanhoillinen tai jotain mutta musta se on hiukan hassua :) Samoin kirjat, joissa ihmiset kertoo omista seksijutuistaan. Eri asia on seksioppaat ja elokuvat, tv-sarjat sun muut. Toi hassu ei ehkä ole hyvä sana kuvaamaan sitä mitä mä niistä ajattelen mutta kuitenkin jotain semmosta.

Matikankoe meni metsään niin kuin ajattelinkin. Kyllä mä läpi pääsen mutta huomas että tunnilla olis pitänyt istua hieman ahkerammin. Harmittaa mutta ei tää maailma tähän kaadu. Huomenna ekologian koe ja sitten on koulu tältä vuodelta loppu. Tai no joudun mä vielä loman aikana tekemään yhden kemian etätehtävän mutta sitä ei lasketa. Mä ilmoittauduin muuten eilen kalakoulun risteilylle. Mitähän siitäkin tulee? Eihän tässä olla käyty kuin kaks kertaa syksyn aikana risteilyllä :D

Eilen mä kattelin matikan harjoittelun sijasta sen P.S. I love you leffan ja olipahan sydäntä särkevän surullinen. Kyyneleet vaan valui ja kasteli peiton, johon mä olin kääriytynyt, hurjaa... Olis se vaan kaameeta jos niin kävis itselle :/ Aamulla olin niin reipas että tiskasin. Mä sitten en yhtään tykkää tiskaamisesta. Nyt pitäis tehdä biomanipulaatiota ja muistella ekologian asioita.

Lähikuvassa keittiömme. Mikro on menossa roskiin uuden tieltä.

Hiirten asumukset yms.


Ihana pakastimemme! :) Sen päälle uusi mikro saa asettua asumaan.

Tän päivän murkina: kana-avokado salaatti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)