sunnuntai 7. joulukuuta 2008

Perhanan nuha!

Ärsyttää ärsyttää! Miks mulla pitää olla tää tauti just kun tarttis hoitaa kaikki hommat täällä maalla yksin?? Olis kiva touhuta kaikkea koirienkin kanssa mutta kun ei jaksa tehdä edes niitä pakollisia. Sit täällä on vielä joku bakteeri vedessä niin että on kielletty juomasta sitä ilman keittämistä eikä oo mitään pullovettäkään kaapissa. Ja just nuhasena tekis koko ajan mieli juoda. Sit joku koirista nosti jalkaa mua vasten tuolla tarhassa! Perro tanskandoggi piti mua hereillä koko yön kun se ikävöi vanhempia ja mä kun luulin et sen tarttee päästä ulos. Sit se söi mun sipsejä kun poistuin sekunniks keittiöön... Ja tää pentu :) Senkin kans olis niin kiva touhuta mut nyt toivois vaan et se nukkuis kaiken aikaa. Mutta ei tietoakaan nukkumisesta sen kohdalla. Se on semmonen energiapakkaus että oksat pois ja kun on niin vauvakin vielä että ei voi kauheesti komentaa eikä se vielä edes muista mitään. Sen perässä sais koko ajan juosta ja heti huutelenkin sitä kun se poistuu huoneesta kun se kummiskin tekee jotain kun silmä välttää. Lapset ei sentään oo niin nopeita vai? Ja sit kun mulla alkaa ääni menee just niin ei viittis noille kauheesti mitään huudellakkaan. Noh eihän tätä ihanuutta ole kuin viikko ja sit pääsee hetkeks kotiin huilaamaan. En välttämättä jaksa kirjotella hirveesti tällä viikolla mutta koitetaan kiriä sitten kun on taas terve...

Hei, nimeni on riiviö! Tai no Pimu se oikeesti on.
Tässä on vähän isompi versio minusta, vähän kiltimpi riiviö.

Sen kanssa on kiva pistää kämppä sekasin.

Ja siinä on ylpeä? äiti Akela.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)