torstai 18. joulukuuta 2008

Loma alkaa!

Jee tänään oli viimeinen koulupäivä tältä vuodelta ja ekologian koekin tuntui menevän tosi hyvin. Koulussa oli riisipuuroa tarjolla ja oli ihan jouluinen meininki muutenkin. Kaikki toivotteli toisilleen hyviä jouluja ja uutta vuotta, mikä oli kivaa. Kotimatkalla mä menin hakemaan postista miehelle tulleen paketin, minkä miehen äiti oli lähtettänyt. En viitsinyt ilman lupaa avata vaikka tiedän että siellä on mulle uudet housut ja islantilaista karkkia :) Samalla matkalla hain äitiltä mun etelän tuliaiset ja mun parmesan juuston, jonka olin unohtanut sinne maalle. Sovittiin, että meen sinne jo maanantaina joulun viettoon. Mun tuliainen oli muuten uusi lompakko, mitä olin toivonut myös joululahjaksi. Ihan hieno se on kyllä mutta vähän liian asiallinen mun tyyliin. Tottumuskysymys varmaan. Se on semmonen Piel merkkinen nahkaisen näköinen. Hirvee huijaus oli viiden sadan euron leikkiseteli siellä sisällä :D

Yh mä ostin eilen ison läjän irtokarkkeja ja nyt harmittaa. Mä en nykyään osta enää karkkia mut menin kai liian nälkäisenä kauppaan tai jotain kun piti 490 g ostaa :/ Vedän ne vaan naamaan kauheeta vauhtia ja sit on ällö olo. Suolaiset herkut on nykyään in mun ostoksissani. Suolaisesta puheen ollen mitäs sitä tänään söisi? Eilen ilallla myöhään tein pasteijoita mutta ei pelkkiä pasteijoita ole kiva syödä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)