perjantai 6. elokuuta 2010

Viikko enää!

Viime reissulta lähettämäni kortti vanhempien jääkaapin ovessa.

Viikon päästä perjantaina matkaan Islantiin. Koko kesä on mennyt vauhdilla mutta nää viimeiset päivät ennen reissua matelee kuin etana! Tämä tulee olemaan vähän erilainen visiitti edellisiin verrattuna. Ensinnäkin en ole ollut siellä tähän aikaan vuodesta, joten kaikki tulee näyttämään vähän erilaiselta. Toiseksi siellä on samaan aikaan muutama ihminen mun koulusta sellaisella intensiivikurssilla ja minä osallistun parille valasluennolle heidän kanssaan kun he tulevat Húsavíkiin yhtenä päivänä. Samana päivänä olisi tarkoitus palaveerata mun opparista siihen projektiin osallistuvien henkilöiden kanssa. Hassua että mulla on jotain ihan omia juttuja siellä odottamassa :) En ole vain roikkumassa miehen perässä, vaikka ensimmäiset päivät menee siinä hommassa varmaankin heh. Näillä näkymin mies tulee mua vastaan Keflavíkiin lentokentälle ja ollaan yksi tai kaksi yötä joko Kópavogurissa tai Garðabærissa. Tarkoitus olisi vähän kierrellä Reykjavíkissa ja sitten lentää pohjoiseen. Takaisin tahdon kyllä tulla autolla koska haluan nähdä ne tutut maisemat erilaisessa värityksessä. Suuri osa lomasta menee siis Húsavíkissa ja sen ympäristössä. Mun on vähän vaikeaa kuvitella itseäni asumassa Húsavíkissa kun se on niin pieni paikka. Akureyri olisi paljon kivempi mutta siellä taas on kämpän saanti vaikeampaa, kalliimpaa ja riippuu miehen töistäkin että missä sitten asutaan. Noh kuitenkin nyt olisi tarkoitus käydä siellä uudelle koulullakin katsomassa ihan sisältä että miltä näyttää. Ulkopuolella ollaankin jo käyty.

Húsavík

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)