tiistai 8. kesäkuuta 2010

Väsyttää

Seuraa valitusta ja yleistä neuroottisuutta:

Mulla olisi vaikka miten paljon kuvia taas viime viikon reissulta tänne tai jonnekin muualle laitettavana. Ja olisi vaikka miten paljon muitakin asioita tekijää vaille mutta en vaan jaksa tehdä mitään niille. Paljon olisi muiden blogeissa lukemattomia juttuja ja omia kirjoitettavana mutta ei ole aikaa! Nytkin pitäisi olla jo sängyssä mutta ärsyttää hukata aikaa turhaan nukkumiseen. Kyllä kahdeksan tunnin yöunilla kuuluu pärjätä. Mun täytyy varmaan alkaa tekemään itselleni lukujärjestys jokaiselle päivälle. Kaipaan jotain sellaista elämää hallitsevaa juttua, kuten kovaa yksinkertaista työtä. Olen ollut tosi tyytyväinen elmääni silloin kun olen ollut rankoissa hommissa baarissa tai sähkökoekalassa. Baarimikkona olo oli lähinnä sellaista selviytymistaistoa yö yön perään :) Tämä tän hetkinen työ ei yhtään mitenkään sovi mun luonteelle. Päämäärättömyys ja epäselvyys saa mut stressaantumaan yli äyräiden, joka taas johtaa turhautumiseen kaikista pienistäkin asioista. Nyt tulee monta kertaa päivässä laskettua kymmeneen raivoamista hilliten tai välillä vaan räjähdettyä tai sitten vaan millään ei ole väliä. Koirillekin tulee korotettua ääntä ihan liian usein ja käsitän tahallani kaikki asiat jotenkin väärin. Toivon mukaan syksyllä saan kaikki asiat järjestykseen ja voin aloittaa Islannissa seesteisin mielin. Taidanpa hankkia taas jonkun baariduunin koulun ohelle niin muistuu mieleen ne elämän prioriteetit. Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka masentuu ja ahdistuu keväällä ja kesällä kun kaikki muut herää eloon. Mutta se on kai se ihmeellinen pakkoaktiivisuuden ja suorittamisen tarve, joka ei jätä rauhaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)