tiistai 24. helmikuuta 2009

...sitten

Teen tämmösen hauskan kun olen sen monessa blogissa nähnyt :)

10 vuotta sitten: 1999, 12 vuotias. Meille muutti kaksi valkoista huskysisarusta, Brigi ja Boris. Asuttiin omakotitalossa Turussa.

5 vuotta sitten: 2004, 17 vuotias. Mä seurustelin ekaa kertaa ikinä ja koin kaikenlaista muutakin siinä samalla ekaa kertaa :) Oikea elämä alkoi. Olin ensimmäisen kerran kunnon kesätöissä ja olin ekaa kertaa oikein "rikas". Tiedän... olen vähän hitaasti syttynyt :D Asuin Mynämäessä ja kävin siellä lukiota.

3 vuotta sitten: 2006, 19 vuotias. Kirjoitin ylioppilaaksi. Muutin pois kotoa Indin ja Even kanssa. Erosin entisestä poikaystävästä ja aloin seurustelemaan miehen kanssa. Olin töissä mm. raksalla.

1 vuosi sitten: 2008 kevättalvi 21 vuotias. Asuttiin Islannissa ja olin töissä Dubliner baarissa. Aloin kokkailemaan oikein urakalla. Hain Turun ammattikorkeaan.

Tänä vuonna: 2009 22 vuotias. Opiskelen iktyonomiksi. Kerrankin on kunnon talvi!

Eilen: Maanantaina alkoi koulu hiihtoloman jälkeen.

Huomenna: Keskiviikkona olen mukana järjestämässä talviriehaa koululla.

Ensi vuonna: 2010 On kulunut kymmenen vuotta 2000-lukua ja meillä on 10.10.2010 ala-asteen luokkakokous. Asun jossain muualla kuin nyt. Minulla on opinnäytetyön aihe...

Ajattelin että teen tämän uudestaan parin vuoden päästä, jos pidän edelleen blogia. Hauskaa ajatella menneitä, niin nostalgista :) Kuvassa tänä kesänä 10-vuotta täyttävä Boris, joka siskonsa kanssa pikkuisina pentuina muutti meille vuonna 1999. Sittemmin hänestä tuli suuri johtaja, niin valjakossa kuin koiralaumassakin. Boris on Even äidin äidin äidin veli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)