maanantai 22. heinäkuuta 2019

Oikeaa lomailua

Jos tuo loman alkuosa oli raskas niin täällä on kyllä ollut aika leppoisaa. Kolmesta illasta olen yhtenä joutunut itse kokkaamaan ja kauppaankin olen eksynyt vasta tänään. Siivoamista olen harrastanut vasta sen verran että lapsieni jäljet olen ruokailujen jälkeen putsannut ja se on siinä. Roskiskaappi on kyllä sen näköinen että sitä ei ole taidettu vielä tänä vuonna siivota mutta ihan sama, ei ole minun roskiskaappini :D Miten ne muiden sotkut ja epäjärjestys ei vaivaa sillä lailla kuin oman kodin?? Kumma juttu. Ilmat eivät ihan ole olleet Reykjavíkin tasoa mutta ei silti mitenkään pahat. Kumpanakin päivänä ollaan käyty uimassa ja muutenkin ulkoiltu lähempänä tai kauempana ilman tiukkoja aikatauluja tai mitään pakollisia juttuja. Ihanaa kun ei ole edes sitä uimakoulua. Ei sekään mikään iso juttu ollut mutta silti jokin pakollinen juttu joka arkiaamu kaksi viikkoa. Kyllä joskus pitää olla ihan vain ilman yhtikäs mitään velvoitteita.

Nyt taidan laittaa tämän pikkupostauksen pakettiin ja lueskella hieman muiden blogeja ja mennä sitten tuutimaan. Lapset eivät ole tajunneet, että lomalla saa vaikka ihan vaan nukkua niin kauan kuin äitiäkin nukuttaisi :D Kuusi vuotta aikaisia aamuheräämisiä joka ikinen aamu on saanut minut unelmoimaan sellaisesta ajasta ettei kukaan tarvitse minua sillä sekunnilla kun silmänsä aukaisee.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)