tiistai 20. heinäkuuta 2010

Kahvitauolta päivää

Joo mä olen nyt sitten joutunut ihan kunnolla töihin. Eli teen ihan kahdeksan tunnin päiviä tästä eteenpäin niin kauan että työt loppuu. Olen katsokaas ottanut aika rennosti tämän työnteon ja nyt olen havahtunut siihen että en kerkeä katsomaan kaikkea materiaalia ellen kiristä tahtia. Mutta olin oikein ahkera eilen ja tänäänkin vaikka vielä on kolmasosa katsomatta päivän tavoitteesta. Että jos vaan saan tämän tahdin pidettyä niin ei hätää :)

Nämä kuvat ovat parin viikon takaiselta kävelyretkeltä kaupungille. A oli pyytänyt mua syömään ja lupasi vielä tarjota niin mikäpäs siinä :)

Matka ei ollut kuitenkaan niin seesteinen kuin olin ajatellut koska huomasin heti ulos lähtiessä että vointi ei ollut hyvä.

Sitten sain semmosen paniikkikohtauksen kesken kävelyn mutta jatkoin silti matkaa joten kuten. Ja saavuin ihan suht ajoissa keskustaankin. Mä aavistin sen tulevan koska tuntui huonolta heti ulos lähtiessä eikä se olo vaan mene pois vaikka miten koittaa itseään ympäripuhua. Parikymmentä minuuttia sitä "kohtausta"kesti ja sitten alkoi mennä pois ja ravintolassa nappasin ataraxin ja loppuajan olinkin ihan suht ok vaikka vähän seis lääkkeen takia. Mulla ei ollut vesipulloa mukana matkalla ja luulen että se olis auttanut paljon. Noi mun kohtaukset ei oo olleet onneksi mitään sellasia yleistä huomiota herättävää sorttia :)

Yritin ottaa aluksi kuvia että keskittyisin siihen mutta ei auttanut.


Ja nämä lintukuvat ovatkin jo melkein keskustasta kun olo oli parempi taas.





A:n tilaaman suklaatorttu :)

Mun mangosurprise. Hyvä ruoka, parempi mieli :)

Mami en kai mä oo mitenkään tiellä tai mitään??


Tomaatteja näyttää kaikista hoitovirheistä huolimatta tulla ainakin muutama.


Ja chilejäkin tulee vaikka tämä puska jäi keväällä ihan heitteille. Laitoin sen ulos ihan liian aikaisin ja se paleltui. Sitten lopetin sen kastelun ainakin pariksi viikksi kunnes huomasin että ei se vissiin ihan kokonaan paleltunutkaan ja aloin taas kastella. Nyt se on kukkinut paljon ja tekee monta hedelmää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)