sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Lazy sunday? NOT!!

Ei lazyilla tänään yhtään kökkö juttu :( Pitää olla ahkera ahkera koululainen koko päivän plus ne tavalliset askareet täällä maalla. Kahdenkymmenen koiran ruokkiminen ja tarhojenputsaus vie ylättävän paljon aikaa päivästä ja kun siihen lisätään vielä yhden hevosen karsinan siivous ja ruokinta ja onhan toi kissakin tossa vielä jaloissa pyörimässä ja kerjäämässä ruokaa :) No ei kai kivaahan niitä on hoidella yleensä mutta kauhean kiinni niissä on, jos omistaisi ne ihan oikeasti. Mutta se on tosi kiva tunne kun illalla on saanut kaikille masun täyteen ruokaa ja ne saa käydä puhtaisiin tiloihin yöpuulle. Lapsien, eläinten ja kasvien hoitaminen kuuluu mulla vähän samaan kategoriaan. Tulee hyvä mieli kun saa ne voimaan hyvin ja pitää ne tyytyväisinä ja huono mieli jos niillä menee huonosti. Kai se on se joku hoivaamisvietti, joka iskee päälle.

Perjantaina A tuli tänne maalle extempore meitä hauskuuttamaan :) Mua kyllä alkoi illalla ihan sikana väsyttämään, niin kuin vähän kaikkina iltoina tällä viikolla., joten ei kauhean myöhään kukuttu ylhäällä. Eilen sitten ajeltiin Turkuun, kävin tädillä kahvilla ja hakemassa mun tilaamat partyliten kynttilät ja sitten mentiin A:n ja M:n synttäreille muutamaksi tunniksi, jonka jälkeen ajeltiin takaisin tänne korpeen. Aika kiireinen päivä siis eikä noille pirun koulujutuille oo oikeen ollut aikaa tai kiinnostustakaan. Kiinnostusta ei ole vieläkään mutta aikaa ainakin tämä päivä. Mutta kun en osaa enkä jaksa enkä pysty yhyyy!!! :/

Koko tän aamun oon saanut juosta ulkona karjumassa koirille että ne olis hiljaa ja vahtimassa missä Lumene on kun tänne tuli jotain hirviäijiä. Kauhean noloa kun koirat kiljuu viimeistä päivää ja mä koitan huutaa vielä lujempaa ja sitten Lumppu sekoilee siellä metsässä niiden keskellä... Oi miksi ne ei voi tajuta että hiljaa tarkoittaa hiljaa kun mä sen yhden kerran sanon nätisti ja että pyssymiesten lähettyvillä ei ole turvallista hevosen hengailla! Ja mitäs tulevat melkein meidän takapihalle metsästämään muutenkaan?? Ja kun taas tulen sisälle koirille huutamasta niin rakas mieheni on herännyt kärttyisenä kun oli odottanut ja odottanut mua taksin nukkumaan. Ja kello oli jotain ysin paikkeilla kun mä nousin! Hirveesti kallista aikaa tuhlaantuu sängyssä "löhöilyyn" kun en kuitenkaan enää mitään unta saa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)