torstai 22. tammikuuta 2009

Tukkajuttuja

Olin siis eilen siellä kampaajalla, joka teki mulle nutturakampauksen osana hänen "lopputyötänsä" kampaajakoulusta. Ihana vähän vanhempi nainen oli kyseessä ja toivon että hänellä menee hyvin ne kaikki näytöt. Oli kyllä vähän hassua mennä bussilla kotiin sen jälkeen. Itse en olisi ehkä sellaista kampausta itselleni valinnut mutta mähän olin vain siellä antamassa hiukseni hyvään tarkoitukseen :) Oli outoa kun ne tuomarit katseli mua joka suunnalta ja tuli ihan naaman eteen tutkimaan ehostusta. Oli semmoinen lievästi sanottuna objekti olo. Kotona pääsin toteuttamaan sisäistä muotikuvaajaani ja otin kuvia itsestäni. Aikas haastavaa täytyy sanoa.

Tänään oli onneks vähän lyhyempi päivä koulussa niin kerkesin kotiin hetkeksi ennen ranskan tunteja. Tein meille lasagnea ruuaksi ja päivittelin semmosta eläinsivustoa, minkä mä aina unohdan. Nyt laitoin linkin sinne tuohon sivuun. Se on tehty freewebsillä enkä tykkää kyllä yhtään siitä ohjelmasta. Jotain informaatiota sieltä kuitenkin löytynee. Ei nyt oikein tule mieleen mitään järkevää kirjotettavaa... Ai niin tänään menin tuhlaamaan 1,20 € ylimääräistä koulun kahvioon tossa ranskan tuntien tauolla ja sitten vielä mentiin kaupaan äsken ja sain sipulipussin ja siiderin. Otin kyllä eldoradon että halvin lähti mukaan :D Täytyy sitä vähän hemmotella itseään vaikka säästääkin. Hankalaa tää säästäminen kun mies ostaa mitä ostaa enkä tiedä että mitkä kaikki menot mä tähän laskisin mukaan.

Huomenna menen maalle isän synttäreiden viettoon ja palailen kai vasta sunnuntaina takaisin kuvioihin. Ihan kiva nähdä taas sukulaisia pitkästä aikaa. Mies ja koirat täytyy valitettavasti jättää tänne :/ Mä sitten en tykkää olla poissa kotoa... Ranskan tunnit meni kivasti. Nyt alettiin jo vähän opiskelemaankin ja täytyy vain sanoa että aika erilaisia opetustyylejä on opettajilla. En oikein osaa sanoa että toimiiko tämä tyyli kun mä en itse joudu varsinaisesti opettelemaan mitään. Riemastuttavaa on huomata että mä muistankin niitä juttuja aika hyvin että on joku oppi sentään mennyt perille :) Mä luulen että mulla on muutenkin erilainen suhtautuminen nykyään kielten opintoihin ja olen saanut sulatella oppimaani tässä jonkun aikaa ihan rauhassa. Uskalsin jopa vastata muutaman kerran tunnilla! Me tehtiin sellainen uusi juttu myös että nauhoitettiin meidän omaa ranskan lausumista kun toistettiin kappaletta nauhan perässä. Täytyy sanoa että en mä kuulostanut yhtään hassummalta :)

Heh, olen alien.
No tän otti mies kun mä olin saanut sen purettua ja itseasiassa pidin tästä tyylistä kovasti :)

Tosi luonnollisia nää salamakuvat hmmm...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)