torstai 29. tammikuuta 2009

Blogilistalle

Laitoin tämän blogin tuonne blogilistalle tänään ja tutustuin muutenkin kyseiseen sivustoon paremmin. Ihan kätevästi löytää itseään kiinnostavia blogeja sieltä. Löysin jonkun parikymppisen yltiötyylikkään tytön blogin ja masennuin omasta pukeutumisesta täysin. Nytkin istun tässä harmaa alusvaatekerrasto päällä niin kuin koko viikon muutkin päivät. Noh toiset jaksaa semmosiin panostaa ja toiset johonkin muuhun... johonkin :). Koulussa tein hygieniapassikokeen ja helposti pääsin läpi niin kuin muutkin. Kävin kotona ulkoiluttamassa koirat pikaisesti ja lähdin taas ranskantunneille. Edelleen tuntuu ranska helpolta ja mun täytyykin hieman hold my horses ettei toiset masennu täysin. Kyllä mä muistan kun itsekkin ajattelin etten ikinä opi sitä. Enhän mä vieläkään sitä oikeen osaa mutta jotain sentään. Nyt olen vetänyt valkosipuliruisleipiä ja teetä urakalla naamaan ja pian nukkumaan. Huomenna mennään mun serkkua vahtimaan kun täti miehensä kanssa menee juhliin. Kivaa :)

Tältä näyttää aamuisin kun seisotaan Tuomiokirkon edustalla ja odotetaan bussia sellaiset 15 minuuttia.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)