perjantai 16. tammikuuta 2009

Hmmm

Ei nyt tuukkaan ruokapostausta kun suunnitelmat muuttui taas jälleen kerran. Eilen raahasin koulusta kotiin kirjolohen ja se piti sitten eilen kokkailla ja syödä. No ei se onnistunutkaan ja tänään piti. No ei se onnistunutkaan kun raukka oli jäässä... Noh jos huomenna sitten olis sulanut eikä muitakan esteitä syömiselle tulis.

Olin äsken ahkera ja aloittelin jo paria ranskan ainetta ja kirjoitin aloitustekstin oppimispäiväkirjaan. Oltiin myös ahkeria koulussa mun ekonomian ryhmän kanssa ja edettiin hyvin meijän liiketoimintasuunnitelman teossa. Me ollaan perustamassa leikisti merivesiakvaario liikehommelia eli tuodaan maahan merivesikaloja ja tarvikkeita ja myydään yksityisille ja yrityksille kustomoituja merivesiakvaarioita. Suuria visioita kuulkaas :D Kouluun liittyviä hommia olis tällä hetkellä vaikka muille jakaa ja siellä saa istua ihan täydet päivät nykyään. Tai no jos mä osaisin laittaa sen kellon soimaan joka ilta... Eilen meni jo vähän ylitöiksi!

Mulla loppuu rahat just :) En sit osannutkaan kiristellä nyörejä sopivasti ja näin kävi ja aika ennustetusti. Mutta saapahan välillä leikkiä ihan oikeasti köyhää opiskelijaa. Eilen kävin terveystarkastuksessa ja se muistutti lähinnä jotain terapiasessiota. Ei niin että mulla mitään kamalia ongelmia olis mutta hölötinpä nyt kuitenkin. Olin kasvanut!! ja laihtunut?? hieman mutta sanoisin että lihakset on muuttuneet rasvaksi ja selkä ei ole enää niin kasassa kuin seisomatyössä. Näin yhtä huonosti kuin aina ennenkin mutta ei sekään mikään yllätys ollut. Kai täytyy olla onnellinen kun mun terveystarkastukset on aina niin tylsiä eikä mitään vikaa löydy... Huomenna me mennään sosiaalistumaan puolalaisten ystävien luo pizzalle :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)