tiistai 7. syyskuuta 2010

Oooh koulussa

Yhtä nörtteilyä tää meidän opiskelu tänä syksynä. Mulla ei ole mitään käytäntöä sisältäviä kursseja ja melkein kaikilla tunneilla käytetään tietokoneita. Muilla tunneilla kulutan aikaani kutomalla lapasia :) Ilokseni olen huomannut että koulu on oikeestaan aika hyvällä mallilla ja jos saan kaiken hoidettua tänä syksynä mitä pitääkin niin lähden Islantiin 150 opintopisteen kanssa. Koko tutkinto on 210 op:tä ja niistä 30 tulen saamaan opparista ja viimeisestä harjoittelusta. Eli jäljelle jää vain 30 op. ihan tavallista opiskelua vaihdossa suoritettavaksi. Luulen kyllä että väkisinkin tulee enemmän kun haluan ottaa myös niitä islannin kursseja ammattiopintojen lisäksi. Täytyy vaan pitää huolta ettei kerry liikaa työtä... Aloitan näillä näkymin opparin näytteenotot jo heti tammikuusta alkaen tai heti vaan kun niitä pyöriäisiä kalastajien saaliiksi joutuu. Mutta se ei vie niin kovasti aikaa. Syksyllä täytyy keskittyä siihen opparin kirjoittamiseen, joka on se aikaavievin osuus. Luultavasti suoritan ainakin yhden valaihin liittyvän kenttäkurssin Húsavíkissa ensi kesänä. Sen pitää se mun opparin ohjaaja ja se on Islannin yliopiston kurssi.

Mies leipoi eilen illalla suklaakeksejä ja ne on ihan niin kuin subwayn keksit. Tänään aamulla se laittoin pari keksiä mun laukkuun että voin syödä ne evääksi :) Se oli vähän niin kuin salaa tehty vaikka huomasinhan mä ne jo kun olin lähdössä kotoa aamulla. Taidanpa syödä viimeisen keksin ja lähteä lorvimaan kahdelle viimeiselle tunnille oppimaan viestintää....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)