sunnuntai 30. marraskuuta 2008

Joulujuttuja

Taas on edessä yksinäinen tylsä viikko kun mies on iltavuorossa. Mutta onhan siinä puolensakin kun saa välillä olla yksin. Tää on vaan tää joulunalusaika tänä vuonna muutenkin tylsää kun nähdään niin vähän ja koulunkin puolesta on kaikenmaailman hommaa. Mutta ihanaa sitten yhdessä vähän lomailla joulun jälkeen ja syödä alennuksessa olevia jouluruokia :) Tuleva viikko Mynämäellä ahdistaa hiukan mutta toisaalta odotankin sitä. Jos sais vaikka jonkun kylään sillon sinne niin olis vielä kivempaa. Laitan sitten tänne kuvia karvakorvista ja erityisesti pikku tanskandoggi x husky pentu Pimusta ;)

Eilinen meni tosiaan aika sunnuntaifiiliksissä pelaillen ja katsottiin me leffakin, se uusin Batman. Oli kyllä tosi hyvä ja jännittävä, pitkäkin! Välillä piti oikeen pitää silmiä kiinni jossain ikävissä kohdissa. Kai siihen on jatkoakin tulossa kun se loppui vähän silleen oudosti ja sitä innolla odotan. Saatiin syötyä kanakeittokin loppuun kaikesta omituisuudestaan huolimatta. En kyllä ens kerralla laita sinne ainakaan nuudeleita... Tänään jatkoin kanalinjalla eli itselleni kyhäsin pikaruokana yksinkertaisen mutta ah niin herkullisen kanasalaatin. Pikana siks että ostin sellasen valmiin lämpimän rintaleikkeen ja sitten vaan mozzarella, salaatinlehdet, punasipuli ja yrtit silpuksi ja päälle siemeniä sekä hunajaa, pippuria, punaviinietikkaa ja oliiviöljyä nam! Ei tuu kokkailtuakaan oikeen kun mies on poissa syömästä.

Mua häiritsee muuten meijän naapurit välillä oikeen kunnolla. Mä oon muutenkin tosi neuroottinen naapureiden ja kotini suhteen vaikka mutten oonkin aika rohkea ja avoin. En tavallaan halua et kukaan tietää et mä asun täällä ja mä en halua tietää mun naapureiden olemassaolosta mitään :) Mutta se ei olekkaan niin helppoa kun ne soittaa sellasta erittäin etnistä musiikkia erittäin lujalla et tuntuu kuin asuis jossain tuolla ihan muissa maissa ja voi myös oppia heidän kieltään vain sanoja kuuntelemalla. Ja sit kun eilenkin rappukäytävästä löytyi kaljapullo tuhannen päreinä eikä ketään näy missään :/ Mä oon siis maailman sietäväisin naapuri mutta samalla kans tosi neuroottinen heh :) On tää raskasta tää kerrostaloelämä. Ei tiiä jaksaisko kesällä muuttaa tonne ylioppilaskylään vai ei. Vähän ehkä kalliimmaks tulis jos haluttais saman kokonen kämppä mut samanhenkisessä seurassa olis niin kiva asua. Saa nähdä miten nää saa mua peloteltua ens kesään mennessä :D

Tänään oli muuten taas oppilaskunnan hallituksen kokous ja mä aloitin mun sihteerin urani. Ei ainakaan vielä hajonnut pää toisin kuin atk-tunnilla excelin kanssa! Kamalan hankalaa :/ Me käytiin myös kuuntelemassa Juha Kääriän luento ilmastonmuutoksesta ja oli tosi mielenkiintoinen varsinkin kun siinä esiteltiin kaikenlaisia vaihtoehtoja energian tuotantoon ja säästöön. Olisiko järviruoko meidän pelastus sittenkin eikä vain mökkiläisten pahin painajainen?? Mutta joo jo riittää höpinät tältä päivältä. Päätän session muutamiin kuviin lauantain jouluostoksista.

Tuossa toi viinipulloon sopiva kynttilänjalka ja pinkit kynttilät. Muu rekvisiitta löytyi jo kotoa :) Taustalla meidän hieno kehystetty islantitaulu, joka odottaa seinälle pääsyä...

Päivällä näköjään aika heikosti näkyvät lumihiutaletarrat olkkarin ikkunassa.

Yksi lumihiutaleista keittiön ikkunassa :) Keskus on oikeesti kauniin punainen ja toi hile on illalla huonevalossa kultainen. Näkyvät myös ulos noin.

Keittiön ikkunan hiutaleet, ne on kaikki vähän erilaisia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)