keskiviikko 6. toukokuuta 2009

Vatsaongelmia

Indillä on sisukset sekaisin tänään tai jo eilis illasta lähtien. Sitä on saanut viedä monen monituista kertaa ulos tavallisten lenkkien välissä ja joka kerran jälkeen suihkuun peppupesulle :/ Mutta jos tuntuu siltä että nyt tulee niin sitten on vaan mentävä. Onneksi se osaa selkeesti näyttää että nyt on hätä. Nyt ollaan oltu sisällä muutama tunti että ehkä se maha siitä jo rauhoittuu. Syötiin tänään hyvää ruokaa possunfilettä, lohkoperunoita, sienikastiketta ja parsaa. Ja sitten mä tein boolia :D En tiiä mistä sain semmosen päähäni mutta tein Novelle Friss/siideri boolin sitrushedelmillä. Jälkkäriksi oli tippaleipiä vaikka vappu onkin jo ohi mutta mies ei ollut maistanut niitä aiemmin niin päätin ostaa.

Kaupungilla bussia odottaessa meni hermo johonkin känniseen about kolmekymppiseen äijään. Huomasin miehen ensin kun hän "jutteli" joidenkin nuorien tyttöjen kanssa ja seurasi tyttöjä vaikka nämä lähtivät paikalta pois. Ja sitten mies tuli mun kohdalle ja sanoin hänelle ehkä vähän töykeästi mitä mieltä olin hänestä. Vastauksena oli "et sä voi mulle mitään, et sä voi mulle mitään". Mun pointti olikin vain kertoa tyypille mitä mieltä minä (ehkä muutkin) olen semmosesta toiminnasta eikä ruveta mitään rettelöimään. Mua ärsyttää niin paljon kaiken maailman ihmisiä ahdistelevat deekut että... Kännissä olo ei ole mikään tekosyy idioottimaiseen käyttäytymiseen!!

Huomenna onkin vapaapäivä ja tiedossa ainakin kahvittelua kaverin luona mmm :) Eilen oltiin ahkeria ja käytiin ostamassa lisää koiranruokaa ja sen jälkeen tein pari kalanjalostuksen kirjallista tehtävää. Piirsin paintilla hiaaanon jalostushallin pohjapiirustuksen :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)