torstai 10. joulukuuta 2009

Hamsterin vaikea elämä!

Mä oon Soffía hamsteri ja haluisin vähän kertoa teille miten kamalaa vääryttä mua kohtaan täällä oikein harjoitetaan. Ensinnäkin tää kuvaaminen on ihan sadistista! Ei riitä että ees omassa häkissä ei saa olla rauhassa vaan yks päivä se muija tuli kameransa kanssa ihan mun taloon sisälle asti! Näin se meni:

Mä olin syömässä yks päivä ihan rauhassa... tai no siis tunkemassa ruokaa mun poskiin kotiin vietäväksi. Ja sit se otti musta kuvan! Mähän siitä vimmastuin ja lähdin heti pois ja juoksin tosi nopeesti ettei se vaan sais tarkaa kuvaa ainakaan.

Pääsin mun taloon ja sit viel piruuttain kurkkasin sieltä ulos et lällislää et saanutkaan hyvää kuvaa!

No sit se tunkee sen laitteen mun ovesta sisään ja otti kuvan, kauheeta kotirauhan rikkomista mut onneks ei saanu vieläkään hyvää kuvaa.

Toi paksu hiiri Afrodita vaan istuu ja syö eikä tajuu mistään mitään höh. Se ei tajuu et se on me jyrsijät vastaan noi kaksjalkaset! Koirille on ihan turha mitään puhua kun ne vaan palvoo noita ihmisiä kaiket päivät.

Ja sit tää ruoka mitä ne syöttää mulle! Ennen oli ihan ok mut nyt viikon päivät ne on syöttäny mulle tämmöstä shaissee missä on 50% tommosia tylsiä pellettipötkylöitä, joita en sit kerta kaikkiaan suostu syömän. Tolla hiirelläkin on sentään makuaisti, eikä sekään niitä syö.


Hähää näin mä jätän aina kaikki pahat syömättä.

Mut pahin on kyl tää että tänään ne siirsi mut ihanasta, rauhallisesta ja hämärästä eteisestä kamalan kirkkaaseen ja äänekkääseen keittiöön. Hääräs vielä niin pirusti mun häkin kanssa ja sotki kaiken ja toi naispuolinen otti mut vielä käsittelyynki ja siitäkös mä en tykkää. Yritin karatakin mut se sai mut kiinni :( Niitten mielestä mua pitää jotenkin totuttaa kaikkeen hälinään et tulisin rohkaammaks pah! Mähän oon rohkea mut mua ei vaan kiinnosta! Hiiri sentään saa olla tuolla kulmassa kun se kuulemma on paljon "kesympi" ja "rohkeampi"...

Puolustuksen puheenvuoro: Hei kuules nyt hamsulainen. Etkö nähnyt miten isi teki tänään sun juoksupyörästä paremman ettei sun jalat vahingossa mee pinnojen väliin (eikä puruja lennä ulos häkistä niin paljon...),

Ja ruokaakin sulla on niin paljon tarjolla herkkitikusta lähtien.

Sä pääset sun taloa pitkin hiekkalaatikolta ruokakupille.

Sait puhtaat hiekat kuppiis, jossa sun pitäis kylpeä mutta sä kyllä vaan pissit sinne...

Ja ei auta itku markkinoilla, saat luvan asua keittiössä vastaisuudessakin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)