perjantai 18. syyskuuta 2009

Viikonlopun alku

Eilinen meni paljon paremmin kuin edellinen päivä :) Päästiin jo neljältä koulusta kun ei käyty enää laskemassa verkkoja uudestaan ja muutekin oli ihan mukavaa. Sain päivällä kutsun tädiltä Partylite kutsuille, jossa esiteltiin ihania kynttilöitä sekä jalkojen- ja käsien hoitotuotteita. Olin vasta viideltä kotona ja kutsut alkoi kuudelta mutta päätin silti mennä vähän hemmottelemaan itseäni hyvien tuoksujen, naisseuran ja herkullisten tarjottavien pariin :) Siellä istuttiin kynttilöiden valossa ja tehtiin käsihoidot itsellemme ja mulla tulikin tosi tarpeeseen kun kädet on ihan riekaleina viikon vedessä lotraamisen ja kalojen käsittelemisen jälkeen. Ahvenkalat varsinkin on hirveitä verkosta irrotettavia kun niillä on selkäevässä niin ikävän terävät piikit. No mutta joka tapauksessa kutsuilla oli mukavaa ja tilasin itselleni sellaisen syksy/talvi 09 votiivikynttiläpakkauksen. Ajattelin että joskus olisi kiva itsekin järjestää sellaiset kutsut ja tuo esittelijä vaikutti myös tosi mukavalta. Kotiin pääsin kymmeneltä ja kaaduin suoraan sänkyyn, nukuin tunnin vaatteet päällä ja sitten kävin käskystä pesemässä hampaat ja jatkoin unia.

Tänä viikonloppuna on pakko saada jotain aikaiseksi. Mä olen laiminlyönyt kotia ja koiria eikä nää täällä majailevat miehetkään ole paljoa mua nähneet. Ja koulutöitäkin jo olisi, mitä voisi tehdä ennakkoon valmiiksi. Ja sitten tietty pakko huvitellakin jotenkin että säilyy mielenterveys jotenkin. Ajattelin pakottaa kaverin miehineen meille kahville ja sitten Ruissalossa olisi kiva käydä grillaamassa makkaraa ja koirapuistossakin vois ehtiä käymään. Kolme asiaa kolmelle päivälle niin enköhän mä siihen kykene.

Koulun satama aamulla.
Koulun kalakasseja.
Suutari Tinca tinca
Hauki on kala!
vauvakuha
Suutarin kaunis pää ja pusuhuulet.
suutarifanclub :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)