keskiviikko 25. maaliskuuta 2009

Hyvää huomenta!

Täällä sitä on kukuttu ylhäällä puoli seitsemästä alkaen, vaikka kouluun täytyy mennä vasta puoli yhdeksi. Itseasiassa mulla ei olis koulua tänään ollenkaan mutta kun meillä on tuon opiskelijayhdistyksen kevätkokous ja hallituslaisten olis vähän niin kuin hyvä olla siellä :) Olin suunnitellut että mennään uimaan tänään Raision Ulpukkaan ennen kuin mennään kyläilemään puolalaisten tuttujen luokse samaan kaupunkiin. Mutta taitaa jäädä se uiminen väliin kun on se kokous Paraisilla. Heräsin aikaisin koska leivoin heille viemisiksi niitä muffinsseja. Olin kaupassa jo 07.20 hakemassa ruokaa ja leipomisvärkkejä lisää. Just otin ne uunista ja olin ihan kokonaan unohtanut ne kun jumituin koneelle. Onneksi ne ei olleet palaneet! He on ihan vähän aikaa sitten saaneet pienen tytön ja mennään nyt ekaa kertaa häntä katsomaan :) Niin ja en varmaan ole kertonut mutta miehen sisko odottaa kaksosia ja kuulemma sieltä on tulossa tyttö ja poika heidän elokuussa kaksi vuotta täyttävän esikoistyttönsä kaveriksi. Uskallan nyt kertoa kun laskettu aika on heinäkuussa ja kaikki näyttää hyvältä vaikka sisko oli aikaisemmin pyörtynyt jostain syystä :/ Niin kivaa kun ihmisille syntyy söpöjä ja terveitä vaaveleita. Tulispas itsellekin ;) Mummu soitti eilen ja juteltiin että meidän suvussa onkin paljon kaksosia ja myös mun isän puolella on kun esimerkiksi mun isänisä on kaksonen. Ja miehen puolella myös on noiden syntyvien kaksosten lisäksi.

Tuli vähän tummempia kuin aikaisemmin. Huomasin että olen käyttänyt 100g sijasta 50g rasvaa ja korjasin virheen tällä kertaa. Vaihdoin myös sisällä olevan karamellisuklaapalan mansikkaiseen.

Keittiön kasvi kukkii ihan kohta. Tämä on eka kerta kun se kukkii!

Ja lunta vaan piisaa. Tämä on otettu koululta eilen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)