lauantai 13. kesäkuuta 2009

Tänään lähtö

Kääk tänään se tapahtuu, nimittäin lähtö kymmeneksi viikoksi Utsjoelle työharjoitteluun. Aika sekavissa fiiliksissä olen senkin takia etten ole pakannut vielä mitään :D Mutta lähtö on vasta kahdeksalta illalla joten eiköhän tässä kerkeä. Koirat lähti eilen vanhemmille ja on ollut hyvin omituista ilman niitä. Kummatkin mietitään koko ajan onko ne unohtunut parvekkeelle :D Kasveja olen koittanut epätoivoisesti järjestää niin että ne sais mahdollisimman paljon valoa kodin muusta "sisutuksesta" tinkien. Mutta pahinta on olla erossa kaksi ja puoli kuukautta miehestä :/ En kyllä tiiä miten selviän kun sen kahden- kolmen viikon Islannin reissutkin on ollut ihan kamalia. Enemmän mua kyllä huolestuttaa jättää se tänne näitten hullujen (kaikki ihmiset) kanssa yksin. Enkä oikein tiedä mitä tulen siellä tekemään vapaa-ajalla? Paljon kirjoja meinaan ottaa mukaan, tai no ainakin muutaman, ja islanninopiskelukirjat. On vähän jäänyt toi kielen harjoittelu mut nyt tsemppaan kyllä :) Tuleehan sitä aina mietittyä ja välillä sanottua jotain tai kysyttyä miten joku sanottais mutta kirjalliset kielioppiharjoitukset on tosi hyviä. Mutta semmosta, saattaa kulua hetki ennen kuin olen taas koneen ja netin ääressä tai sitten olen jo huomenna illalla :) Kuva keittiön ikkunasta yöllä kun pellolla oli kivasti sumua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)