perjantai 24. huhtikuuta 2009

Tunnistaminen

Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

Nappasin tämän lapiolla hiekkaa blogista ja haastan galwaygirlin :)

1. Hmm kävelen nopeasti joka paikkaan eli olen usein ajoissa eli minut voi tavata seisoskelemasta yksin kylillä :)

2. Yleisin vaatetukseni on puman takki, alla puman viininpunainen huppari, puman mustat housut ja puman mustat lenkkarit. Anoppi päätti tehdä minusta urheilullisen näköisen... Noissa vaatteissa olin baarissa töissä, käyn koulussa, kaupungilla ja vien koirat ulos. Baariin laitan sentään jotain muuta ;)

3. Hiukset ja silmät ruskeat, pituutta 171 cm. Näytän kasvoistani hieman oudohkolta (positiivisesti) sanoisinko :) Ja minulla on näkyvä arpi vasemmassa silmäkulmassa.

4. Kotikulmilla minä olen se pumatyttö + kumpparit joka säällä ja jolla on se valkoinen sinisilmäinen koira ja se ruskea karvainen koira.

5. Minulla on se punapartainen islantilaismies ja meitä ei kannata kutsua mihkään kun joutuu puhumaan englantia :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)