lauantai 11. huhtikuuta 2009

Semmonen pääsiäinen

No nyt on syöty lammasta, juotu viiniä ja ahmittu pääsiäiskarkkeja yllin kyllin. Leffojakin katsottiin eilen kaksin kappalein, joista The secret life of bees on mainitsemisen arvoinen. Ihan kiva tarina ja näyttelijät sopi tosi hyvin rooleihinsa. Tänään mä matkustan pääsiäisen viettoon vanhempien luo korpeen ja tulen takaisin vasta maanantaina. Mies ja koirat jää kotiin nyyh :/ Mitenköhän sitä selviää kesällä viikkojen erosta? Ajateltiin että mies tulis käymään siellä Lapissa jossain siinä harjoittelujakson keskivaiheilla mutta siltikin ollaan erossa ainakin neljä viikkoa ennen sitä ja sen jälkeen... Täytyy vain soitella ahkerasti kun ollaan sentään samassa maassa. Muuten tuo työpaikka kuulostaa ihan älyttömän mukavalta vaikka jotkut siellä olleet konkarit on hiukan pelotelleet mua :) Siellä on kuulemma aika villin lännen meininki ja kaikki tietää kaiken. Noh sen näkee sitten kun sinne menee ja tytöillä on kuulemma paljon helpompaa ;) Yks meidän opettaja sanoi että mä käyn ulkonäöllisesti ihan lappalaisesta kun laitan vaan kansallispuvun päälle heh. Mua on myös sanottu slaavilaisen näköiseksi ja viimeisin oli se kun viime viikonlopun tupareissa mua luultiin islantilaiseksi kun puhuin englantia ja mussa on kuulemma samaa näköä kuin Björkissä! Ei tämä henkilö ollut tajunnut että mies on se islantilainen ja sen takia puhuttiin englantia eikä mun :) Mutta olen aina ottanut nuo kohteliaisuutena ja sellaisina ne on kai tarkoitettukin.

Tuon näköinen köntti sieltä uunista tuli sitten. Olis voinut hiukan kypsempi olla mutta siis ihan syötävän kypsää silti oli :) Kastike tuli tuosta liemestä.

"Mummon aidot Pariisin perunat" kävi sokeroiduiksi perunoiksi tosi hyvin.

Viini oli hyvää mutta ei se kyllä mitään tajuttoman ihmeellistä ollut niin kuin mä olin odottanut...


Salaatissa oli avokadoa, rucolaa, murskattua pähkinää, aurinkokuivattu tomaatti feta snack paketti ja punasipulia.

Nääkin kerjäläiset sai aimo annoksen lammasta kun mami oli tullut vähän suuruudenhulluksi ja ostanut kahdelle ihmiselle kolmen kilon paistin... Miehellä on ainakin mitä syödä kun mä olen poissa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)