keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

Aurinko paistaa :)

Mmm olipas mulla ihana hetki tuolla partsilla. Miehellä oli joku pelijuttu kesken, joten menin parvekkeelle nauttimaan ilta-auringosta itsekseni. Mulla oli mukana viinilasi ja "hieno" alkupalalautanen, joka sisälsi perunasalaattia, muutaman oliivin ja kinkkusiivun :) Katselin siinä pihan elämää ja naatiskelin pienen hetken. Viiniä olin saanut käsiini pullosta, jota käytin lampaan paistille. Laitoin sen nyt tänään imemään vähän mehuja ja makuja itseensä :) Viipaloin valkosipulia ja laitoin niitä siivuja paistissa oleviin halkeamiin mutta en tehnyt kuitenkaan ylimääräisiä aukkoja siihen. Lisäksi laitoin rosmariinin ja timjamin oksia, sitruunapippuria ja islantilaista lammasmaustetta ja lopuksi puoli pulloa australialaista punaviiniä. Nämä laitoin siis paistoastiaan ja paistin siihen, jota kääntelen aika ajoin kunnes perjantaina paistetaan nam nam. Vitsit olen iloinen ja innoissani kevään tulosta! Koulussa olen aika stressaantunut ja kyrpä otsassa suoraan suomeksi mutta kotona taas paremmalla mielellä kuin pitkiin aikoihin. Mieskin osaa välillä yllättää mukavasti. Tänään oli imuroitu ja pesty lattiat oma-aloitteisesti ja äsken se tuli tuohon kahden kinkun palan kanssa ja antoi koirille kunhan ensin nätisti odottivat vuoroaan. Sanoin että siitä on tullut pehmo ja se vain sanoi että sen mielestä Indi näytti niin tylsistyneeltä ruokaansa :D Elämä hymyilee vaikka raha-asiat on ihan kuusesta ja koulu tökkii.

Raahasin koneenkin ulos mutta eihän siinä paisteessa mitään nähnyt.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)