tiistai 2. helmikuuta 2010

Huomentaa!

Eilen taas kävin vähän kuvailemassa. Piti ottaa kuvia yliopistoalueelta mutta osuin sinne semmoiseen aikaan että oli paljon ihmisiä liikenteessä enkä sitten jostain syystä kehdannut kuvailla :/ Siellä olisi ollut vaikka mitä kauniita taloja ja yksityiskohtia kuvattavaksi... Muutaman muun kuvan otin matkalta sinne. Täytyy mennä joku ilta hiippailemaan sinne.

Eilen illalla minulla oli jännät treffit ICT talolla. Siellä oli kansainvälisen ystävyystoiminnan aloitustapaaminen, jossa minäkin tapasin mun uuden kansainvälisen ystävän. A on yhdysvaltalainen tyttö ja kotoisin Oklahomasta, tooosi mielenkiintoinen tyyppi :) Odotan innolla seuraavia tapaamisia. Sitä jotenkin aina ajattelee että tietää minkälaisia amerikkalaiset on ja mullakin on tai oli ihan miljoona stereotypiaa mielessä. Se on kuitenkin niin suuri maa ja harvemmin sitä telkkarissa näkee niitä ihan oikein normaaleja jenkkejä. Ainahan niissä realityohjelmissa näytetään kaiken maailman huomionhakuisia ääritapauksia elokuvien todellisuudesta puhumattakaan. Tämän toiminnan tarkoituksena on tutustuttaa ystävä suomalaiseen elämäntapaan ja kulttuuriin ja sitten itse tutustua toiseen kulttuuriin. Musta tuntuu että mä olen se joka jo tässä vaiheessa on saanut enemmän irti :)

Tänään on taas vapaapäivä, vitsit kun on niin rankkaa koulussa :D Eilen piirreltiin taas autocadillä juttuja ja mä olin ihan eka joka sai valmiiksi. Se on itse asiassa aika hauska ja helppo ohjelma kun oppii mitä mikäkin työkalu tekee. Laitan yhden kuvan piirroksista koulublogiin. Illalla teen possun sisäfilettä hieman tähän tyyliin. Perjantaina tein ulkofilettä juuri tuon ohjeen mukaan ja tuli oikeasti tosi hyvää. Syötiin sitä sitten kolme päivää erilaisten lisäkkeiden kanssa. Mä olen aika tyytyväinen siihen miten olen saanut vähennettyä perunan käyttöä lisäkkeenä. Ja tietysti myös tyytyväinen siitä että mies on ottanut asian ihan hyvin :D Olen huomaavinani hienoista keventymistä olossa, en niinkään painossa.




Tämä talo on minusta niin hieno ja mielenkiintoinen. Yläkuvan portti näkyy myös tässä kuvassa. Ja miten jännästi tiiliseinästä näkyy että siinä kyljessä on joskus ollut toinen talo. IHANA!



Söpöjä pieniä lehtiä tuossa puussa, joka kurotteli muurin yli.

Ainut kuva minkä kehtasin ottaa yliopistoalueelta...

Ja neulomisharjoite numero kaksi, sileää neuletta ja korinpohjaneuletta vuorotellen. Nyt olen jo oppinut näkemään mitä olen tehnyt niin ei haittaa vaikka menee sekaisinkin välillä. Siltikin paljon virheitä ja välillä liian kireää ja välillä löysää. But I'm getting there :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)