keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

Terveyskysely

Vastasin tähän kennelliiton julkaisemaan rotukoirien terveyttä koskevaan kyselyyn Even osalta. Vastaa sinäkin jos olet rekisteröidyn koiran omistaja. Toivottavasti tämä kysely auttaa viemään rotukoirajalostusta terveempään suuntaan. Itse olen vissiin kipeytymässä kun nenä vuotaa siihen malliin ja aivastuttaa kuin olisi jotain allergiaa. Onneksi loppuperhe on ihan terveen oloinen. Vielä.
E:n hoitotädin pojalla on ollut vesirokko ja tyttärellä oksennustauti että tiiä sitten mitä pöpöjä sieltä on tänne kulkeutunut.

Ulkona tuuli riehuu ja lunta tuiskuttaa mutta sisällä on mukavaa sohvalla jalat peiton alla, teekupppi ja pari vastapaistettua muffinssia käden ulottuvilla ja kone sylissä :) Koirat nukkuu, hiiret järjestää häkkinsä sisustusta uusiksi ja minä vaan oon! Tuli sitä kumminkin käytyä koirien kanssa lenkillä, leivottua nuo muffinssit ja paistettua jauheliha illan makaronilaatikkoa varten. Että jos mä nyt sitten vaan oon ja aivastelen.

Korppi dyykkaa roskista läheisessä kauppakeskittymässä. Käytiin miehen kanssa eilen lounaalla tuossa punaisen kyltin alla olevassa ruokapaikassa. Muut kuvan liikeet ovat kiinteistövälitystoimisto, kalakauppa ja thaimaalainen ravintola. Ja vuoret aina läsnä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)