keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Ai niin, blogi!

Oon niin huono kirjottamaan tänne nyt. Monesti sitä kyllä miettii että tästä ja tästä vois kirjottaa mutta ei sitte vaan tuu istuttua alas. Nytkin teen tätä vähän vasemmalla kädellä kun mies kattoo American dad ohjelmaa ja pakko sitä on itsekkin sivusilmällä seurata. Haukotuttaakin niin pirusti.

Mutta mitäs täällä sitten. No onhan täällä jotakin "merkittävää" kerennyt tapahtua. Käytiin nimittäin tapaamassa yhtä lähistöllä työskentelevää perhepäivähoitajaa ja E aloittaa siellä joulukuun ensimmäinen päivä. Ensin tietysti käydään totuttelemassa ja pikku hiljaa lisätään sitä aikaa minkä E siellä viettää. Mutta meillä on sopimus vain kuuden tunnin paikasta ettei E siellä niin hirveän kauan kummiskaan ole ja nukkuu päiväunetkin siinä välissä. Minulla on itselläni aika sekavat ajatukset asiasta vaikka pidinkin tästä kyseisestä hoitotädistä todella paljon. Ja parhaiten minut taisi vakuuttaa se että kaikki muut lapset vaikuttivat todella iloisilta ja luottavaisilta siellä vaikka hekään eivät olleet olleet vielä kauaa siellä hoidossa.

Olen ehkä vähän kanaemo siinä mielessä että E ei ole vielä ollut edes yhtä yötä ilman minua :D Eikä minulla ole mikään kiire päästä E:stä eroon vaikka työt pitäisikin taloudellisista syistä aloittaa. Ihan mielelläni olisin hänen kanssaan kotona mutta kun pelkän äidin seura ei tunnu enää ollenkaan riittävän. E selvästi kaipaa jo muiden lasten seuraa.

Nyt mun tarttis vaan löytää niitä töitä hmmm. Ainakaan ei pitäisi olla hankalaa väsätä hakemuksia ja juosta haastatteluissa kun E on hoidossa. Alunperin olin ajatellut että E olisi vain puolipäivähoidossa mutta ainakaan tällä tädillä ei ollut lyhyempää aikaa tarjolla kuin 6 h/päivä. Onneksi hän on lomalla aatonaatosta tammikuun viidenteen niin saan pitää E:tä kotona vielä sen ajan :)

Ai kauhea kun ajatus harhailee nyt tonne telkkarin puolelle. Pakko kai mennä ihan kunnolla katsomaan :P Heippa!

Pimeä, kynttilät, RAKASTAN!
 Sain kirjahyllyyn vihdoinkin sellaisen järjestyksen että olen tyytyväinen. Toki ylähyllyn kamat on tämän kuvan jälkeen taas muuttuneet toisiksi :D Alahyllylle kaipaan vielä täytettä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)