perjantai 23. toukokuuta 2014

Busy busy

E:n ensikengät, serkkujen vanhat.





On vähän kiireistä aikaa tämä toukokuu aina meillä. Kauppaa ollaan siivottu ja saatu sinne jo monta laatikollista 66 vaatteita. Eilen alettiin pikku hiljaa availemaan niitä, laittamaan vaatteita henkareille ja hinnoittelemaan. E oli tietysti mukana ja viihtyy tosi hyvin jännässä uudessa paikassa, jossa on kaikkia mielenkiintoisia kiipeilytelineitä ja iiiiiso maahan asti ulottuva ikkuna, josta näkee kaikki ohikulkevat ihmiset, autot, traktorit ja ison kasan veneitäkin. E:llä on tosin taas nuha, joka tarttui sunnuntaina mukaan synttärisankarilta. Yöt on olleet huonoja ja eilen meni päikkäritkin ihan plörinäksi. Itse olen ollut paljon töissä ja olen tosi väsynyt ja raihnainen mutta muuten tosi hyvällä tulella kaiken muuttomietinnän yms. takia. Mutta olen siis tosi tosi väsynyt :D Olen torkahtanut jo useamman kerran tuossa olohuoneen lattialla kun olen maannut siinä E:n leikkejä "valvomassa". En varmaan nuku kuin muutaman minuutin korkeintaan mutta herään aina tosi huonon omatunnon kanssa. Nytkin voisin tietysti nukkua kun E nukkuu vihdoin rauhallisesti päikkäreitä mutta onhan minulla tärkeämpiäkin asioita mielessä.... niinku vaikka blogin päivitys hah. Jahas, heti kuului inahdus itkuhälyttimestä. Taisi kuitenkin jäädä vain inahdukseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)