keskiviikko 21. lokakuuta 2009

Uusi alku

Minä nauttimassa tuulesta, huimista maisemista ja yksinäisyydestä.

Kaunis norjalainen kylämaisema, taustalla virtaa Neiden.

No niin, ne ketkä tätä lukevat ovat varmaan huomanneet että mulla ei ihan ole ollut kaikki kynät penaalissa kesästä lähtien eikä sen vuoksi blogipostauksiakaan ole tullut kovinkaan montaa ja ne on ollet ihmeen synkkiä. En täällä ennenkään ole hirveästi ihmissuhdejuttuja puinut enkä tee niin nytkään mutta sanonpahan vain että tekee mieli kirjoitella ja iloisia, tavallisia arkisia asioita taas :) Mulla oli viime viikko syyslomaa ja käväisin tuolla lapissa ja Norjan puolella olemassa. Oli mukavaa palata niille hoodseille taas mutta vielä mukavampaa oli palata omaan kotiin omaan mukavaan elämään. Hurraa huuto kaikille niille pienille suurille asioille, jotka tekevät elämästä ihanaa! Totta kai oli myös aivan upeaa seikkailla lappilaisessa luonnossa ihan yksin omien ajatusten kanssa. Nyt tuntuu siltä että olen onnellinen taas vaikka muut voivat olla mun tekemisistä ja päätöksistä eri mieltä :) Ehkä mun vain piti tehdä kaikki virheet ja muut asiat että voisin olla tässä taas kokonaisena ja tyytyväisenä :)

Tästä lähtien alkaa tulemaan taas normitekstiä pikku hiljaa. Tosin nyt tuntuu että tulen kipeäksi ja kouluhommia on myös aika paljon että saattaa hetken aikaa olla hiljaisempaa siltikin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)