perjantai 23. lokakuuta 2009

Niisk niisk...

Särkylääkettä on siinä monenlaista, moooneeenlaista! Nimittäin nyt meidän lääkekaapissa. Käytiin ostamassa kaapintäytettä kun kummatkin on flunssaisia ja pillerit oli päässet loppumaan. Ostettiin myös nenäliinoja kasa ja huomiseksi ruokaa. Eilen tein tämän reseptin mukaan tomaatteja uunissa ja tuli tosi hyviä, suosittelen :) Olen napsinut niitä muutaman mutta ajattelin myös kokeilla niitä pizzan päällä huomenna. Ja ai niin! Ilokseni tajusin että olin luullut että miehellä on pari sataa mätkyjä maksettavana mutta ne olikin saatavia, jee :) Joskus näinkin päin.

Tällä viikolla olen lintsannut paljon, johtuen erinäisestä sairastelusta. Osallistuin myös rapujuhliin tiistaina, joka oli osa meidän rapukurssia. Itseasiassa mä vähän järkkäsin sitä kun olin ns. emäntä... Miten mä aina onnistun tunkemaan itseni joka asiaan?? :D Käytiin myös keskiviikkona kaverin koululla Tuorlassa, missä voi opiskella puutarha/kasvi/maatalous juttuja, vähän saman tyyppinen käytännönläheinen opinahjo kuin tuo meidänkin kalakoulu. Koulu sijaitsee käsittääkseni entisen kartanon alueella ja on oikein nätti paikka keskellä Varsinais-Suomalaista maaseutumaisemaa. Sivuja tutkiessani huomasin että siellä on tänä yskynä alkanut joku riista- ja kala painotteinen ympäristönhoitaja koulutus, joka toteutetaan yhteistyössä meidän koulun kanssa. Tai minähän olen siis ammattikorkeassa mutta saman katon alla on Suomen kala- ja ympäristöinstituutti.

Illalla ohjelmassa kipeilyä, jämäruokien fuusiointia, animaatioleffa Up ja mahdollisesti wowin peluuta :)

Tomaattitesti, mukana valkosipulia.

Tuorlan majatalo.

Rapujuhlien toinen raputarjotin. Itse keitettiin ravut kurssin aikana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)