keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Voe voe tätä päivää

Ärsytys, väsymys ja nälkä. Siinäpä vasta yhdistelmä. Muutenkin pää ihan sekaisin, että noita ylimääräisiä negatiivisia tuntemuksia ei ollenkaan nyt tähän tarvittaisi! Koulupäivä, joka kesti 08:00-18:00 niin kuin eilenkin, oli oikein mukava viimeistä muutamaa minuuttia lukuunottamatta. Hirveän ahkeroinnin päätteeksi mä en sitten kehdannut vaan häipyä kuudelta ainoana bussilla matkustavana henkilönä meidän ryhmästä, vaan päätin sitten jäädä auttamaan muita siivouksessa. Ja tämän takia en kerennyt kuuden bussiin ja sain odottaa puoli tuntia seuraavaa... Noh eipä siinä mitään, saavuin Turkuun vain huomatakseni seuraavan bussini lipuvan sulavasti nenäni edestä ja seuraava lähtisi 20 minuutin päästä. Äääh eikä! Noh nyt kyllä menen ja ostan hampurilaisen heseltä lohdutukseksi. No voi perse! Unohdin että unohdin mun lopmakon tänään kotiin :( Vitsit mikä päivä... Onneks pojat oli ostaneet mulle kaljaa jääkaappiin ettei tarvitse niilekin taas raivota. Mä oon aika hirvee kämppis :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)