torstai 10. syyskuuta 2009

Höh

Inhottava päivä tänään. Vituttaa ja ahdistaa vaan eikä huvita tehdä muuta kuin nukkua. Tänään mun piti lähteä keltanokkabileisiin moikkaamaan tuutoroitavia mutta en nyt oikein tiedä lähtisinkö. Maksaa kauheesti ja senhän tietää mitä siitä tulee jos kiukkuisena lähtee johonkin. Mulla ei ole ollut tämmöistä päivää sitten viime kevään mutta tää on kyllä muuten ihan normaalia mun elämässä. Kesällä vaan ei ollut aikaa ja syitä tämmöiseen hölmöilyyn. Aamu alkoi kyllä hyvin kun kävin juoksemassakin ja oli oikein hyvä mieli. Jossain vaiheessa vaan se iski ja nyt tekis mieli kuristaa kaikki, jotka edes katsoo muhun päin. Miks mun pitää aina olla näin tyytymätön ihminen?? Miks mä en vaan voi ottaa rauhallisesti ja kehittää jotain kivaa tekemistä. Miksi miksi miksi?? Ei tee mieli lähteä koirienkaan kanssa mihinkään kun nekin saa sitten kärsiä mun ongelmista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)