maanantai 7. syyskuuta 2009

"Viisas" vanhempi sukupolvi

Ärsyttävää! Tänään keskustelin bussissa koulukaverin kanssa ja juttelin siitä kuinka keväällä olin oikein hyvä housewife ja tein kaikkia kotijuttuja ahkerasti. Sitten joku pappa tuli siihen istumaan ja jatkoin kaverille että jostain syystä Lapista tulon jälkeen en siivoa enkä kokkaa, mä vaan juon. Ja sanoin tuon juomisen kyllä ihan semmoisella äänensävyllä että pilailin. Ja sitten tää pappa rupeaa selittämään miten kamalaa minä ja muu nuoriso nykyään ollaan ja miten hänen aikanaan tehtiin sitä ja tätä. Ja samalla kun se lähti bussista ulos se vielä mumisi jotain mun ja mun kaltaisten kelvottomuudesta. Tosi loistavaa kun täysin vieraat ihmiset tuomitsee yhden lauseen perusteella ja vielä tuolla lailla ääneen. Tosi kypsää ja tahdikasta juu-u. Noh tämä kauhea kelvoton juoppo-opiskelija lähtee tästä uskomattomalle matkalle halki vaarojen jääkaapille ja ottaa oluen :D Niin ja teinhän mä perjantaina lihamureketta, lauantaina appelsiinikanaa, sunnuntaina possun filettä pippurikastikkeella ja tänään täytettyjä paprikoita. Että siinä sulle vaan pappa!!!! Ei vaan riitä innostus tehdä mitään uutta, joten ruokapostauksiakaan ei ole näkynyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)