maanantai 29. joulukuuta 2008

Jännitystä ilmassa

Ensinnäkin ihan tällä hetkellä mua jännittää suunnattomasti se että missä se hämähäkki on jonka just näin kiipeävän seinää pitkin?? Mä suihkutin sitä tolulla kun sellaista kasveille tarkoitettua oli sopivasti käden ulottuvilla ja ilmeisesti se tehosi mutta sitä ei näy missään. Hermoja raastavaa, heti kun selkänsä kääntää niin... Toiseksi jännittää se että mies tulee kotiin noin kolmen tunnin kuluttua! Ihmeellistä olla taas kotona jonkun muun kanssa :) Kolmanneksi jännittää se että mitä se sanoo kinkusta. Mä maistoin sitä ja kuivaahan se on mutta maistui kinkulle, mikä on pääasia. Paaaaljon sinappia vaan päälle, vaikka toi yks ei sinapista oikeen perusta. Neljänneks jännittää että mitäköhän meijän uuden vuoden juhlinnasta tuleekaan. Ihmiset tulee nyt sitten ilmeisesti meille kauhean taivuttelun jälkeen :P Ei siis meille tarvinut taivutella vaan ylipäätänsä juhlimaan kotoansa.

Tänään oli ohjelmassa taas kaupungillakäyntiä. Miten mä olen ikinä siellä maalla eristyksissä voinut edes asua?? No kuitenkin kävin siellä kirjastossa taas ja olin ottanut jopa sen kortin mukaan tällä kertaa. Ja TAAS jouduin pyytämään apua sen lainausautomaatin kanssa (noloa). Mutta oikeesti niillä ei ole hyvät ohjeet siellä kun ne ohjeet koskee jotain vanhaa korttia eikä sellasta uutta mikä mulla on... No pääseepähän vanhat kirjastontädit pätemään nuorempansa edessä :D Kaupungilla ollessa piti viihdyttää miestä puhelimessa kun sillä oli tylsää Keflavíkin (lausutaan muuten suunnilleen Keplaviik) kentällä, mikä oli itseasiassa aika hauskaa. Se yritti samalla tyhjentää islantilaista prepaid korttiansa. Puhelun aikana mä tajusin että kyllä munkin pitäis jotain alennusmyynneistä ostaa etten ihan ole epäuskottava sukupuoleni edustaja :D Mainitsin tästä miehelle ja se sanoi että älä osta ennen huomista kun sillä on mukana sen äidin antamia vaatteita niiltä ajoilta kun hän oli "nuori ja laiha" kuulemma.... Jäämme mielenkiinnolla odottamaan mimmosia vaatteita sieltä tulee. Mutta ostin mä kengät kuitenkin. Ekat sellaset asialliset korkokengät mitä olen ikinä ostanut. En tiedä onko nahkaa mutta niissä roikkui semmonen lappu, missä luki leather ja muuten ne tuntuu semmosilta mokkaisilta.

Kaupungilta lähti mukaan myös peliaikaa wowiin mutta en ole vielä ottanut sitä käyttöön (menin avaamaan simsin ja nyt en malta lopettaa sen pelaamista). Olin mukamas kauheen hienona kaupungilla ja sit menin sinne pelikauppaan kymmenen mun pikkuveljen ikäsen hormonipesäkkeen sekaan ja olo oli vähintään omituinen. Tän jälkeen Hesburger sai kunnian ravita mua tortilla-aterialla niin kuin muitakin wow nörttejä :D Mulla on aina niin ihmeellinen olo kun syön yksin ulkona. Se ei vaan ole luonnollista syödä yksin ulkona... Yksin syöminen missä vaan on aika "peukku alas" touhua jotenkin. Noh jokatapauksessa kotona väänsin taas vähän matkaa kemian juttuja enkä vieläkään saanu sitä valmiiksi! Aiheena on orgaanisten aineiden myrkyllisyys vesistöissä. Kaks sivua on kasassa ja enempää ei ole asiaa, vaikka 3-5 pitäis olla.

Kaikkia mun seuraamia blogeja oli tänään päivitetty, mikä oli kivaa ja pestopasta oli tänäänkin hyvää. Mikäs muu oli kivaa? Että kaikki mun tärkeimmät kaverit on mun kanssa keskiviikkona juhlimassa :) Niin vietin taas ruokailuni Jyrki Sukulan kanssa Piemontessa ja se antoi mulle hienon idean uuden vuoden tarjoiluun! Ja vielä semmonen juttu että sain ehkä uuden lukijan tänään. Juhuu kaksi lukijaa on kova sana :D No en tiedä mutta kerroin kaverille että kirjottelen tänne edelleen.

Uudet kengulit, jotka on tollaiset harmaan mustat eri sävyissä eikä yhtään liian korkeat korot.

Miestä odottava VALTAVA lahjavuori :p

Säälittävä kinkkumme :D Huomaa että oli amatööri liikkeellä kun sai pestä ritilän, pellin, uunin ja lattian uunin ympäriltä kun ei oikein osannut varautua niihin nesteisiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)