tiistai 8. huhtikuuta 2008

What a beautiful day!

Eilen tapahtui outo juttu ruokakaupassa. Mentiin sinne ja ostettiin aika paljon ruokaa ja kassalla mä maksoin kortilla, tai yritin maksaa... Mun kortti sai sen koneen jotenkin sekasin niin että miehenkään kortti ei toiminut sen jälkeen. Noh sitten koitettiin toista kassaa ensin mun kortilla ja sama juttu taas! Onneks ne oli sulkemassa ja me oltiin viimeiset asiakkaat niin kukaan ei joutunut meidän takia odottelemaan. Mutta me saatiin ottaa ruuat kotiin kun jätettiin miehen kortti sinne "pantiks". Mulla oli niin nälkä et en olis pystynyt enää läpikäymään ostosreissua toisessa kaupassa :) Kotona meinattiin kuolla savumyrkytykseen kun mies paistoi hampurilaisihvejä pannulla. Me oltiin jo keskusteltu moneen kertaan siitä et pitääkö siinä pannulla käyttää öljyä vai ei. Mä laitan aina paljon (oliivi)öljyä muta se oli sitä mieltä et pannu itsessään ja pihvit on jo niin rasvaisia et sitä ei tarttis laittaa. No se ei sit laittanut mut jälkeenpäin myönsi et kyl sitä olis pitänyt laittaa. Saatiin ainakin selville et palovaroitin ei toimi.

Eilen oli sateinen ilma ja ilta meni tietokoneella. Mä luin tosi mielenkiintosia juttuja semmosista tyynen meren saarista keskellä ei mitään ja niillä asuu vaan kourallinen ihmisiä ja niille pääsee vaan soutamalla veneellä isoilta laivoilta jotka menee ohi silloin tällöin. Tällasia oli esim. Pitcairn, Niue ja Kookossaaret. Ihan mieletöntä et sellasissa paikoissa asuu ihmisiä! Ja sitten pelattiin wowia nukkumaan menoon asti :) Tänään suunnittelin tekeväni taas valokuvauskävelyretken alueelle josta haluan talon ehdottomasti jos tänne joskus muutetaan pysyvästi. Nyt suihkuun ja ulos aurinkoiseen ilmaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)