keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Sekalaista

Niin se vaan on että blogi jää sivuun kun oikeassa elämässä tapahtuu. Tai ei täällä nyt mitään niin hirveästi tapahdu mutta tavallista arkea. Nyt kun olen vielä "yksinhuoltaja" miehen lähdettyä töihin Reykjavíkiin on oma aika aika kortilla. On mulla täällä sentään appi ja miehen veli ainakin välillä apuna mutta ei se ole sama kuin toinen vanhempi.

Mun työt loppuivat sunnuntain jälkeen ja nyt olen vain kotiäiti niin kauan kun päästään mekin muuttamaan ja E saa jonkun hoitopaikan jostain. Tuntuu kyllä hirveän tylsältä ajatukselta laittaa E:tä hoitoon jonnekin tarhaan mutta kai sitä on pakko mennä töihin että saadaan rahhaa. Varsinkin kun haluttais ostaa asunto eikä vuokrata mutta tuskinpa saadaan lainaa vaan yksillä tuloilla. Ja olishan se lainanmaksu melkosta kituuttamista yksillä tuloilla. Mutta sellasta. Tässä sekalainen kuvapläjäys.

Olin yhtenä päivänä puutarhahommissa E:n nukkuessa ja yhtäkkiä taakseni ilmestyi tällainen pariskunta.
 Annoin herrasväelle leipää ja vettä.
 Vastakohtaisuuksia: nyppylällä vielä lunta ja alhaalla puut kukkii.
 Rikkaruohoja
 Pienen pieni öttiäinen kivellä.


 Hieno islantilainen lammasaita.




 Meiltä on lyhyt matka lampaita moikkaamaan.
 Lampaat on aitauksessa tässä kylän ja "ei minkään" rajamailla.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)