maanantai 16. helmikuuta 2009

Lähdön tunnelmaa

Yhdeksän aikoihin tarttee lähteä raahautumaan asemalle päin. Mulla ei ole bussikortti voimassa eikä käteistä että kävellen mennään kassien kanssa... En yhtään tiedä miten kauan mulla menee se kävely niin lähden varmuuden vuoksi ajoissa. Mä heräilin jo viiden jälkeen kun mies lähti töihin. Mietityttää vähän että miten se pärjää täällä koirien kanssa mutta kai täytyy vaan luottaa että pärjää. Mua aina pelottaa että ihmiset on ilkeitä sille täällä :/ Ei mua Islannissa koskaan semmoset huolettaneet ja omakin olo tuntui aina turvalliselta. Mutta mä olenkin vähän vainoharhainen ihminen... Tiskasin, ulkoilutin koirat ja hoidin kasvit ja jyrsijät kuntoon että ne pärjää muutaman päivän. Vielä vois makkaria vähän oikaista puhtaista ja likaisista vaatteista niin on parempi mieli lähteä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)