maanantai 2. helmikuuta 2009

Kategoriat

Olen nyt käynyt kaikki postaukset läpi ja laittanut niihin nuo tunnistesanat. Tarkoituksella tein vain muutaman kategorian niistä pääasioista, mistä mä toistuvasti jotain kirjoitan. Jokaiseen ryhmään tulikin ihan kivasti tekstejä ja ne siis löytää tosta sivun oikeasta laidasta. Islanti-ryhmän alle tuli kaikki tekstit mitkä mä kirjoitin Islannissa ja ne mitkä käsittelee Islantia. Valokuvat-ryhmässä taas on kaikki postaukset, missä on kuvia jne. Tajuatte varmaan :) Yksi postaus voi kuulua useampaankin ryhmään ja jotkut ei kuulu mihinkään.

Nyt alkoi helmikuu. Kohta tämäkin vuosi on taas mennyt :) Helmikuu tarkoittaa ainakin sitä että pitäis taas pohtia mahdollista kämpän irtisanomista, harjoittelupaikan hakemista, hiihtolomaa ja kalakoulun risteilyä. Tuo risteily onkin jo tällä viikolla. Mä en malta odottaa että tulee kevät! Se on nykyään mun lempivuodenaika kun saa seurata miten joka päivä luonto herää pikkusen enemmän eloon. Saa taas alkaa käyttämään kevyempiä vaatteita ja illat alkaa pitenemään. Kevät tuoksuukin niin hyvältä ja kuulostaa omanlaiseltaan. Mun on jo pitkään pitänyt mainita että jo hirveän aikaisin aamulla vaikka on pimeää kuuluu linnun piipitystä. Titityyt vaan kaikuu ja sekös on keväistä se :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)