sunnuntai 22. helmikuuta 2009

Keväinen olohuone

Me noustiin kummatkin tänään siinä kahdeksan aikoihin ja ollaan jo oltu tosi ahkeria. Mies viritteli kodin elektroniikkaa meille ja mä vaihdoin verhot olohuoneeseen. Eihän ne mitään muodin huipulta ole vaan isovanhemmilta saatuja mutta ajavat asiansa tähän hätään. Ajattelin että ne saa olla siinä toukokuuhun asti, jos vaikka silloin päästäis muuttamaan niin ostan sitten uudet kesäverhot. Myös tyynynpäälliset ja pöytäliina vaihtui keväisempiin väreihin. Pesukone pyörii ja imuroitukkin on, kivaa :) Eilinen meni aika lailla pelailuksi mutta katsottiin me yks House jakso ja mentiin aikaisin nukkumaan. Tänään vois vähän alkaa miettimään koulujuttuja vaikka yhtään ei kyllä kiinnostais... Kaks koetta ens viikolla ja vielä se talvirieha järjestettävänä. Mun homma on hankkia mehut ja makkarat mutta vähän hankalaa kun en osaa arvioida miten moni tulee paikalle...

Vaikka mä olen ihan kevätfiiliksissä, niin ulkona on aika talvista edelleen... Ihan kivaa että vaihteeks on kunnon talvi kuitenkin.



Virittelin tollasen helmijutun lamppuun, se jatkuu kattoon asti. Osa noista helmistä on sellasia söpöjä lehden mallisia.

Chilit sai siirtyä pois tästä mun selän takaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)