tiistai 25. marraskuuta 2008

Iltahöpinöitä

Huoh nyt jo nukuttais mutta täällä sitä vaan kukutaan. Mieskin tuli töistä ja keretään olla yhdessä peräti tunnin verran ennen kuin sille koittaa nukkumaanmeno aika. Tai no yhdessä ja yhdessä... tässä vierekkäin istutaan kumpikin nörtteillen omalla koneellaan :D Ja toisaalta nukutaanhan me yhdessä kans että. Aika tylsä päivä ollut silleen vaikka kävin sitten siellä koulussakin ja kaikkea. Hurjat kaks matikan- ja yks kemian tuntia! Olin silti ahkera ja jaksoin kokkailla ja söin yksikseni eteran lehti seuranani. Oli ihan hyviä juttuja vaikka en mä nyt koe että toi eläkesäästäminen niin kauheasti mua tällä hetkellä koskettaa. Niin tosta yksin syömisestä että musta on ihan hirveän tylsää kokata vaan itselleni. Mutta olin jo ostanut ainekset ja jäihän siitä miehelle vaikka huomiseks ruokaa töihin. Ja sitten olin vielä enemmän melkein ahkera ja tiskasin osan astioista! :D Jes!

Muuten tää päivä on mennyt aika lailla nörtteilyksi. Ei vaan oikeen saa mitään ylimääräistä aikaseksi vaikka mitähän tässä nyt oikeen sitten pitäis tehdä? Niin eläinlääkärille ja gynekologille pitäis jotain aikoja varata mutta se on tylsää joten lykätkäämme sitäkin ;) Koirien karvat ärsyttää kanssa tosi paljon tänään. Ainahan ne ärsyttää mutta tänään erityisesti ja kun mä tulin kotiin oli lattialla joku ihmeellinen karvaoksennusmöykky yh. Indi pääsi eroon osasta karvoistaan kun mä leikkasin sen jalkahapsut pois kun se kerää ulkona semmosia nyrkin kokosia lumipalloja niihin roikkumaan. Se on selkeesti sporttisemman näkönen nyt. On ne kyllä hassuja otuksia aina välillä. Ja fiksuja myös. Kun ne on janoisia eikä tyhmä omistaja tajua antaa lisää vettä niin ne osaa hienosti näyttää että "tuu nyt tänne, tätä mä haluan". Eilen me käytiin Even kanssa koirapuistoilemassa ja Eve vaihteeks leikki oikein olan takaa. Siellä oli kivoja kavereita vissiin :) Tarttis viedä heidät vielä ulos ennen nukkumaan menoa haukotus...

Ai niin leikkelinhän mä chilejä vähän tänään. Parat koittaa vaan tunkea kukkaa tulemaan mutta sitten ne ei jaksa tehdä hedelmää kuitenkaan. Niinpä punainen lajike pääs eroon hassuista pitkistä joka puolelle kurottelevista hentosista oksistaan. Laitoin muuten tänään lihapulliin omien chilien satoa mausteeksi ja oli ihan hyvää.

Keltainen "birds eye" lajike loistossaan. Nyt sillä on vain yksi vihreä tulossa.


Indi nukkui hassusti selällään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)