sunnuntai 5. elokuuta 2012

Kurssille ja vaivoja

Olen kehittänyt itselleni vissiin virtsarakontulehduksen. Ärsyttävää. Se ei vaivaa kauheesti mutta pelkään että se saattaa yhtäkkiä ärtyä kun olen tuolla kurssilla ja Suomessa. Minulla ei vaan ole mahdollisuuksia käydä terveyskeskuksessa ennen lähtöä joten saa nyt nähdä mitä sen kanssa teen.

Sitten meidän auto on ollut korjattavana perjantaista lähtien. Siihen piti kai vaihtaa jousi mutta olivat tilanneet vääränlaisen jousen ja sitten oli viikonloppu ja huominenkin on täällä pyhäpäivä. Niinpä saatiin lainaan vanha automaattivaihteinen Corolla. Vähän mälsää kun sillä ei voi koiria kuljetella mutta onpahan jokin ajopeli. Noi automaatit on toisaalta aika kivoja vaikka mun maastoajeluilla tarvitaan kyllä manuaalia :)

En ole oikeen pakannut mitään kurssia varten ja pitäis vielä viimeistellä pyöriäisten avausten exceltiedostot että voin toimittaa ne ohjaajille. Mulla on nyt oikeen deadlineja ja kaikkee :D Mutta nyt postaan tämän ja siirryn kullan kanssa katsomaan yhtä uutta sarjaa. Heissulivei!


Kuvat ovat Hvammstangista, jossa yövyttiin vieraiden kanssa yksi yö heinäkuun alussa. Kiva islantilaisittain iso pieni kylä ja leirintäalue oli hienosti varusteltu ja ilmeisesti ilmainen. Hvammstangi on kuuluisa hyljeretkistä ja -keskuksesta.
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)