perjantai 25. joulukuuta 2009

Taas joulu

Olen ollut vähän blogipimennossa, en ole kirjoittanut tai lueskellut toisten blogeja mutta semmoista se joulua edeltävä aika on. Ahdisti oikein koko samperin juhla yhdessä vaiheessa. Tykkään yleensä kaikenlaisista juhlista mutta joulussa on jotain sellaista "pakon" tuntua, mikä ärsyttää syvästi. Ehkä liikaa perinteitä ja asioita, joita on pakko tehdä että joulu on joulu. Mutta itse aatto oli sitten oikein mukava ja perinteikäs. Olin vanhemmilla ja syötiin taas oikein hyvin niin kuin aina. Kaikki sai mukavia lahjoja minä mukaan lukien :) Sain hienon matkustus/koulu laukun, johon mahtuu myös tietokone, pipon ja hanskat, söpön pyjaman, lahjakortin seppälään, Diorin kosteusvoiteen ja j'adore hajuveden hienossa meikkilaukussa, kaksi erilaista kalakirjaa :) ja pikkuveljeltä ja tyttöystävältänsä taulun. Tuo taulu on ihan mieletön! Veljen tyttöystävä on piirtänyt valokuvan pohjalta Indin ja se näyttää niin aidolta! En edes tiennyt että tyttö osaa piirtää niin hyvin :) Tosi hieno lahja, joka on ihana varsinkin sitten kun Indistä aika jättää...

Koirista puheen ollen, Indi ja Eve matkasivat mun kanssa Mynikseen aatoksi ja jäivät sille tielle meidän matkan ajaksi. Pääsivät samaan tarhaan kahden narttuhuskyn kanssa ja näyttivät olevan innoissaan. Minä ajoin illalla kotiin Turkuun ja ihmettelin joulun viettämistä täällä lähiössä. Minä olen aina viettänyt jouluni maalla ja ollut siellä yleensä tapaninpäivään asti. Paljon oli nyt autoja ja ihmisiä liikkeellä kun meidän perhe taas on jumittanut ne kolme päivää tiukasti kotosalla. Noh kaikki tyylillään :) Nyt sitten rötkötetään kotona pari päivää ja sunnuntaina on lähtö Islantiin jee! :D En tiedä kirjoitanko ennen matkaa mutta luultavasti ainakin sitten paikan päältä. Ärsyttää vaan kun en ole saanut tehtyä kameran näytölle mitään että kuvista tulee vähän sen näköisiä sitten että joku likinäköinen olisi ne ottanut...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä toki terveiset tai kysy vaikka jotain Islannista :)